Svar

Hej Matilda! Kul att du hittade hit.
Först tyckte jag inte alls om henne, hon var ju inte som totton hemma :P
Hade tankar på att byta och jag kände att hon inte alls var rätt för mig. Sen nån gång på mittan av veckan så red jag dressyr för Maria. Då släppte spärren. Då tyckte jag att hon var mycket trevligare och hon bjöd till lite bättre, men det var ju för att jag visste hur jag skulle rida henne.
Men jag äälskar henne från marken. Hon är så snäll och så ojobbig och jag saknar henne jättemycket, även fast hon nog inte skulle vara en häst jag skulle vilja köpa på så vis. Men hon är en häst med ett hjärta av guld!
Pussa på henne från mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu