Linder - min ängel!

Asså Frida, nu när jag är på sååå bra humör och du, jaa, så passar jag på att vara glad till dig!

Frida, min bästa Frida. Jag kommer ihåg när jag var tolv och du var femton då sa jag till dig: Frdida snart är du aaaartoon! Du hade panik redan då och nu är du snart arton, i det verkliga livet. Det är helt sjukt att tre hela år har gått enda sen jag sa den repliken. Och Frida det har bara blivit bättre.

Du finns där i alla lägen, även fast du är lite seg och så så vet jag att du finns där och du vet (hoppas jag) att jag finns för dig i alla lägen. Frida du gör mig glad och jag vet, även fast du inte tror det, så gör du andra omkring dig glada också. Alla våra filmkvällar, alla våra promenader, alla våra minnen är samlade i mitt hjärta. Om jag skulle förlora dig, min vän, skulle världen förlora mig också.

Du betyder allt för mig, min vän, och jag hoppas att jag kan betyda lite för dig också. Jag saknar alla våra flummkvällar faktiskt vi får göra det oftare, men jag vet att även fast vi inte ses så där meeega ofta så vet jag att du finns där! Min besta lilla söta Frida. och det är faktiskt så att du är min ängel! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu