KM dressyr

Tävlade på lillebebis idag igen.
Kan summera, PISSDÅLIGT!
Jag fick inte till det som jag viille och kände mig så värdelös! DET var länge sedan faktiskt! Vi red en LA:1 och jaa rygga, vaddå!? En 1:a. Det visste jag redan så det var ju lixom ingen övverraskning. Kan ju dra på mig en felridning oxå. Glömde ju första skänkelvikningen.
YEY! Känns ju jäättekul!
Satt förövrigt som en kråka och gjorde inte alls som jag skulle.
Denna pissdåliga ritt ledde i alla fall till en tredje placering. Jaa, det är ju tur att man har en sån klippa till häst!

SKÄRPNING EBBA OHLIN!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu