Trööööött!

Vaknade tidigt idag för att gå på Claras skolavslutning. Höll på att somna. Ska åka upp till Rex nu och säga hejdå. Pussa lite på Hamlet. Han kommer få trösta mig. Tur att jag har honom.

Såg typ nyss She's the man. Väldigt nära att ajg somnade, men jag höll mig vaken. Duktiga jag!

Tack klassen för era fina kommentarer och en fin avslutning. Tyyypiskt att det skulle börja regna. Tänkte på er på Claras avslutning när vi satt i deras klassrum. Började nästa tjuta när jag tänkte på det. Ni är guldvärda!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu