Ridabstinens!

Har lite smått ridabstinens! Måste ridaaaa!!

Det har gått hyfsat bra dom senaste gångerna jag ridit och javisst! Terminen är sluut!
Jag läängtar till nästa termin och jag hoppas verkligen att jag kan få rida för Natalie.

Senast jag red hoppade jag Giza för Natalie. Det gick hyfsat men jag litar inte på hästen för femöre. Men duktig var hon! Jag red ganska bra då om jg får säga det själv! Fast det var över en vecka seb och JAG BEHÖVER RIDAAAAAA!!!

Ska nästa gång jag rider är nog på MW och det är så nära men ändå så långt ifrån. Gaaah blir tokiig!

 Det gör det hela inte bättre genom att titta på den här bilden! Jag saknar min bebis sååååå!!!

Ta dig samman människaaa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu