Klippning!

Idag har det varit en lugn dag än så länge. Klippte mig vid 12 Tora kom innan dess och nu ska jag pysa upp till stallet, smörja en sadel och mysa lite och sen är det träningsgruppen. Sista för den här terminen. ¨
Är sjuuukt trött idag bara. Huvudvärken börjar så smått komma tillbaka. Inte braaa!

Nu är allt färdigpackat, för sista gången xd Kommer säkert behöva packa om igen... Bara för att jag är jag. Hjälmen är sprayad och mina nya handskar hade det gått hål på vid tummen. Aldrig använda liksom! Då var det bara att hämta näl och tråd och börja sy. Blir lite smått irriterad på sånt. FET DIIISS!


Nu ska jag byta om och åka! Ha det braa!
Det var dom här handskarna som gick sönder i tummen :( Men nu är det fixat :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu