Dagens rindning!

En skogstur på älskade Hamlet. Dock hade han en trotsdag och skulle inte lyssna alls när jag skulle ta in honom och såvidare men han är så härlig att rida! herregud alltså!

Galopperade först uppför slalombacken! Bebis blev lite trött :P

Andra galoppen bockade han och hade sig. Söööt! Det är ju gulligt så länge man sitter kvar!
Sista galoppen på sjukhusfältet drog har på så in i bomben! Han var något trött men ahn blev inte jättesvettig eller så!

Har även kommit på, efter tredje gången på kort tid, att sadeln inte ligger alls bra! Nu hade den åkt bak alldeles för långt och det är typ sne. Det trycker på ena sidan av ryggraden/manken. Måste ta det med Lotta eller nån, men jag är lite feg!

Han hade i torsdags även tappat en tand. Men han hade inte ont idag i alla fall så det var ju skönt. Ska ju rida i orron med så man kan ju alltid hoppas att jag får honom! Nathalie kan väl vara lite snääll!

Det är ju synd att jag inte kan rida Rex längre för det sksulle varit en riktigt bra sista ridtur. Lillla beibns åker ju på onsdag vilket ajg fick reda på genom en kompis i onsdags. Blir liite smått förbannad eftersom jag fortfarande sköter honom och jag får inte informationen. Nae, det tycker jag är dålig stil!

Han skötte sig bra på tävligen idag. Kom hem med en blågul så Emilia fick en bra sista tävlig i alla fall!

Jag hoppas att han åker typ efter lunch för då hinner jag säga hejdå! Eller på kvällen så jag kan komma upp eftr att jag har fixat naglarna eller nåt.  Jaa, jag vet inte vad jag ska säga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu