Årets första dooopp!

Jag gjorde det! Tro det eller inte men jag badade! Doppade mig och sen snabbt upp igen xd

Har dock inte badat i sjö eller så än...

Lite lagom stolt över mig själv!

Har nu legat och läst/solat. Mumma! Läser just nu bara en författare. Har på några månader läst två engelska böcker och håller på med det tredje. Det är UNDERBARA Nicholas Sparks! Kärlek till honom kan jag bara säga.

Boken jag läser nu är A walk to remember. Den är översatt till Undrens tid. Hmm, hur tänkte dom där? Den är underbar så har ni chansen LÄS DEN!
Kommentarer
Postat av: Linn

Nej jag ska inte dit i år "/ <3

2011-06-27 @ 18:09:02
URL: http://xarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu