Move Along

En riktig skitdag.
Frustrerad över att ingenting går eller blir som jag vill! Weell, kan bero på att jag vaknade på fel sida redan imorse, bara för att märke att jag hade en riktig bad-hairday. Kan verka som ett i-landsproblem, men sånt gör en verkligen PÅ DÅLIGT HUMÖR! Och så cykeln som knappt ville gå framåt, halkade runt på isbanan hela vägen till skolan bara för att komma försent. FY! Tråkiga lektioner, och så visar det sig att vår svenskalärare är SJUK! Jag som skulle hålla en redovisning som jag förberett hela helgen. (Okej, söndag kväll, men det är inte det som är poängen...)
Och så hem och tycka lite synd om mig själv framför one tree hill, innan det blev att åka till frisören! WIHU, gud vad roligt och skönt framför allt! Eller hur... Slutar med att jag kommer hem och ser ut som ett äckel som inte tvättat håret på år, flottigt och stripigt eftersom min frisör hade i en slags illaluktande olja bara för att mitt hår är skrämmande torrt. Så, nu får jag gå runt och stinka hela morgondagen. Visst låter jag glad?

Du har det bra du Ebba. Men imorgon blir det troligtvis att köra lite medelpass på friskis, det är riktigt svårt att ge sig tusan på det när man inte har söta, rara lill-sis hemma för att pusha en!
KOM HEM!


Smackar på med en megabild bara för att jag längtar till sommaren och varma vindar...

Kommentarer
Postat av: mamma

kommer du försent till skolan och vilken cykel hade du???

2011-02-07 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu