...

Nu skiter jag i den där listan:P Hinner ju aldrig skriva och när jag skriver så skriver jag ju spontant:P

Jag blir ju lite trött på mig själv asså. Blev åka upp til stallet en sväng idag i alla fall. Mockade åt mina tre bebisar och pussade massa på Poppe!
Han stod ju ändå i gången när jag kom så jag passade på!

Btw så ÄLSKAR jag Poppe!


Hade prova-på-att-vara-fadderdag igår. Blev lyckat barnen tyckte det var kuul:D Jag med för den delen. Inte för att mina barn var överallt eller så. Nejnej absolut inte! Dom är roliga dom.

Red Poppe sen. Galopprogram och det var joooobbigt! Lite bockningar och sånt kunde vi ändå göra.

Hahah bästa var ju i alla fall Captain Morgan :D hahaha kommer bilder när jag får dom av Sara:)

Puss på poppe:*



Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu