Komik där!

Haha såg inte att Frida hade pluppat in igår! Så jag undrade vad det där var för inlägg! Då vet jag att det var Frida! Herregud xd

Veckoplanering:
Måndag:
Slappday.. Typ städa lite
Tisdag: Birthdaay! Gud nej!
Onsdag: Ridning. Dressyr (a)
Torsdag: Stallet tror jag faktiskt
Fredag: Stallet får se om jag tränar. Halsen är ju fortfarande inte bra. Annars blir det stallet.
Lördag: Baka och dressyrgruppen! Ska rida i nya tränset och benlindorna och schabraket ofc ;)
Söndag: Föreläsning, Stallet och Go-Kart! :D

Det var typ min vecka! Tänkte börja skriva lite mer om ridningen nu. Skriver i min planeringsbok men vill även dela det med er då det kan finnas bra övningar. Uppdaterar när jag kommer ihåg men ni vetju att jag rider på onsdagar så det är bara att påminna :D

Kommentarer
Postat av: Jessica » Hästfotograf

sv; haha ja det kan jag tänka mig! :D

2011-02-28 @ 18:11:29
URL: http://jbifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu