Describe Something

Jag tänkte beskriva min favorit musikal.

Min favorit musikal är musikalen Hair.


Det är en gammal musikal men det är oftast dom som är bättre enligt mig.
Det är riktigt bra musik och alla kan sjunga. Även dom som egentligen har en ganska obetydlig roll i filmen.

Den handlar om Vietnamkriget i stora drag. Claude Bukowski ska ut i Vietnamkriget men några dagar innan han ska iväg till lägret träffar han några Hippies som han hänger med. Han blir även förälskad i den vackra Shiela. Livet får en ny betydelse för Claude och allt detta får du reda på i filmen.
Det är en oförglömlig musikalisk resa och även den icke musikintresserade fastnar. Det går lixom inte att göra annat än att älska den!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu