Någon dag

Någon dag ska jag kunna sjunga.
Någon dag ska jag bli så bra att jag tävlar dressyr i Globen.
Någon dag ska jag bli älskad.
Någon dag ska jag bli omtyckt.
Någon dag ska jag visa er alla vart skåpet ska stå.
Någon dag ska jag göra det bra.
Någon dag ska jag spela i en Hollywoodfilm.
Någon dag ska jag kunna fota.
Någon dag ska jag kunna avgöra om en människa någonsin ska kunna se igen.
Någon dag ska jag kunna rädda en människa.
Någon dag ska jag gå ut skolan med högsta betyg i alla ämnen.
Någon dag ska jag bli bäst!
Någon dag ska jag bli en supermamma.
Någon dag ska jag flytta härifrån.
Någon dag ska jag bli fotogenisk.
Någon dag ska jag hålla min häst ren.
Någon dag ska jag bli 173 cm.
Någon dag ska jag bli vältränad.
Någon dag ska jag känna mig nöjd med något jag gjort.
Någon dag ska jag ta en publik med storm.
Någon dag ska jag tillägna en låt till Frida Linder.
Någon dag ska jag bli rik!
Kommentarer
Postat av: Hillevi :)

SV: Ja visst blev den! Du är snygg!! ;)

2011-12-02 @ 22:26:08
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: 300

Då borde låten heta The Girl Under The Tree ;) Eller already taken :P

2011-12-07 @ 02:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu