Lucia in tha house!

Luciafirande heeela långa dagen! Var lucia på två ställen=Braviken 2 lussningar. Andra lussningen där jag var lucia började stearinet rinna och det rann från pannan utmed näsan och ner till läppen :P men det vara bara till att le och se glad ut. När vi kommit ut började det rinna som tusan rakt i nacken och det brände kan jag säga! Men det var kuligt. Vi är så duktiga!

Dagens Happening 1: När vi är på väg till Spisrosen för dagens första lussning möter vi ett billuciatåg. det gjorde våran dag.

Dagens Happening 2: Jag och Sofia fastnade i hissen och fick panik. Hissen åkte inte ens men vi kunde inte komma ut! Vi tröck på nån knapp och sen kom vi ut! xd

Dagens happening 3: Överraskningen när man möte Annica som kramar om en och skrattar på transportstyrelsen. Inte visste jag att hon jobbade där! Annica är förövrigt Maria's mamma. http://marypoynter.blogg.se

Hoppas ni har haft en lika kulig lucia som jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu