Konsertrep


Haft konsertrep heeela långa dagen! Pust, stånk och stööön! Stått upp hela dagenoch sjungit vackert *host*.
När vi ska tåga in är jag typ omringad av megalånga killar från gymnasiet som är som stora jättebebisar som beatboxar med improvisationstexer såsom "Din kropp är min kropp, lite mer till höger, och lite mer till vänster" osv. Dog lite av asgarv, men man vågar inte skratta för då kanske man blir mosad...

Åkte buss hem med Smedby-gänget=Isac, Jesper, Johan, Hampus, Clara och Lisa. Har inte skrattat så mycket på vääldiigt lång tid! Herregud! Skattar av bara tanken, men man får tänka såhär, en dag full av konsertrep, där man inte får skratta och sen säger Isac nåt kul, det gååår inte att hålla sig! Jag lovar man dör!
Sen lekte jag, Johan och Hampus tåg och puffade rök i takt. Hahah flummisaaar ni är BÄST! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu