fsfsdfsdfsdcvcvjefiewaiksmdncxjfkeiewkjsndvkjwefFÖOB-dövibö-ILOgiBÖEVnsöPOgnÖONnvoNWVOB

Så känner jag just nu. Bara en massa bokstäver och siffror i huvudet och jag pallar inte mera! Det finn liksom ingen motivering kvar och allt känns bara skit! Jag vill inte ens ha reda på betygen för jag kan ju ingenting! Hatar att behöva lägga tyskan åt sidan bara för att bli klar med de andra pissämnena! Vad tusan! tyskan känns viktig för det är det ajg vill, lära mig en massa språk men i stället får jag lära mig om hur jag flyttar gener, ursäkta men vem fan bryr sig?

Så trött på allt nu och det är bara en massa stress och helvete! Ge mig mitt liv tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Hillevi :)

SV: Haha, ja med!! ;D

Skickar dom imorgon, ska bara redigera dom lite först :)

2011-12-15 @ 22:46:06
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu