Årets...

Årets bästa: Måste nog bli ridlägret på MW. Bästa!
Årets sämsta: Rex, att han åkte. För gått...
Årets överraskning: Att bli fodervärd på Hamlet. Jag såg inte den komma! xd
Årets misstag: Att jag inte tog tillvara på Rex som jag borde ha gjort.
Årets bästa köp: Systemkameran! Måste bli den!
Årets sämsta köp: Flugornas Herre.
Årets bästa bok: Hmmm... The Last Song eftersom jag hittade mitt favoritcitat där :D
Årets sämsta bok: Patties Bok och Flugornas Herre.
Årets roliga: Haha Sannas historia. Den slår allt!
Årets tråkiga: Denna förbaskade huvudvärk!
Årets sång: "Staffan var en stalledräng, han förddes utan hjärna" hahaha nej men alla Muse's låtar :D
Årets film: BREAKING DAWN!
Årets problem: Att mina kläder inte flyger in i garderoben som de borde!
Årets nytillskott: Amanda Ottoson! Du är ny xd
Årets gråt: Alla tårar till "Jag saknar dig" både bok och film, gråten tillsammans med Frida, gråten när Rex åkte, gråten med Amanda.
Årets tröst: Hamlet. Framförallt näs Rex åkte. Att han fanns där för mig.
Årets pengaproblem: Jag säger bara... JÄVLA KETCHUP!
Årets knäppis: Sanna Mattson tar hem det priset! Du är bäst! <3
Årets hemlis: 300 du vet vem du är xd

Liten roligare sammanfattning på året. Eller?

Kommentarer
Postat av: Erika

Sööte Rex <3

2011-12-31 @ 02:06:56
URL: http://hoppppryttaren.blogg.se/
Postat av: 300

YES!! KOM MED PÅ LISTAN!!!

2011-12-31 @ 14:25:44
Postat av: 300

Gott nytt år btw ;)

2011-12-31 @ 14:26:39
Postat av: Olivia

Fin blogg!

2012-01-01 @ 19:00:13
URL: http://oliviarisberg.blogg.se/
Postat av: Elvira:-D

nämen lilla Rex :D

2012-01-01 @ 21:40:16
URL: http://toppryttare.nu
Postat av: Johanna

Inte kuul med ketchup :(

2012-01-05 @ 20:09:12
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu