Snö:(

Vaknade och såg att det var snö på marken! Blä! Insåg att min dag skulle bli förjävlig!
fick i alla fall skjuts till skolan av pappa så puss på honom! Men det var hemskt!
Jag var dyngsur om allt när jag kom in vid skåpen. Usch!
Började dagen med ett litet snöbollskrig. Det var väl lite kul men sen var ju allt blött igen. Jäkla snö!

Skulle åka buss och spårvagn hem. Det tog 1 timme! Så lång tid ska det inte ta! Allt var försenat och jag var tvungen att vänta på 119 i 20 minuter! Inte okej! Mina fötter var blöta när jag kom hem. Måste köpa vinterskor:P

Men hem kom jag och då var det bara att börja skriva på min bok. Hoppas för guds skull att det ska gå ihop sig i slutet.
Annars vet jag inte vad jag gör!

Nu ska jag gå och läsa den bästa boken Hungerspelen!

Bild på finaste Hamlet!

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulligt du nämner din pappa tror att vi som läser din blogg bara vill ha lite uppdateringar om din vecka dag om det hänt något speciellt.

Kram

2010-11-14 @ 17:47:46
Postat av: Jenny

Hej!

Kul att se lite bilder på hamlet, har bilder på honom som togs för typ 2 år sen när jag va ner och hämtade min häst som är lika gamal som hamlet dom gick tillsammans på hagen :)

Rider du honom nu? vore kul o veta hur han är för min häst är en riktig buse hahaha

mvh Jenny

2011-01-10 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu