Jag Tog En Kula För Dig Och Fick En Smula Tillbaks

Hellu!

JAG HATAR PISSDATAN!!
Raderar alltid allt jag skriver så jag måste skriva om allt!! SKIT!

Dagen/Eftermiddagen spenderades i alla fall med Sofia och en pulkatur med Erik. Vi hade snökrig och hade jättekul:D
Sen gick vi hem och Sofia och jag drackk varm choklad!

Myyysiigt!! och lyssnade även egenom låtarna vi ska göra ett pass till och vi kommer kanske bli färdiga! Men bara kanske..

Veckoplanering:

Tisdag:
Heldagsrepetition i Immanuelskyrkan slutar då 11.20:D
Onsdag: Ridning dressyr
Torsdag: Astrids begravning och lussning på Frimurarlogen
Fredag: Heldagsrepetition i De Geer hallen. Sen IDOL:D
Lördag: Stallet
Söndag: Stallet och cirkusträning:D

Så ser veckan ut. Så:)

Jag tycker inte om facebook!! Har hållit på att ladda upp bilder från boda borg och det har stått att det är 9 minuter kvar i typ 30 minuter!!? Är det normalt??
Snart ger jag upp!!

Usch!¨

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu