För dig ska jag göra det tusen gånger om!

Hellu!

Poppe var ju som sagt hos veterinären idag. Och det gick bra!
Bara hovböld i vänster fram och i höger(?) bak blev han sprutad. Så nu ska han vila i några dagar och sen ska vi galopparbeta. Jag kommer säkert ramla av men det behövs!
Min lilla pluttebebis<3

Skolan då. Rörig arbetstid med Maggan. Men hon är ju lite som hon är men jag gillar henne i alla fall. Fick ändå ganska mycket gjort. Hann ganska mycket på musiken. och det är bra för annar blir Carina inte så glad.

Efter skolan blev det stallet men bara mocka idag igen. Känner mig lite elak men bättre det än att inte komma alls. Mina pluttebebisar!

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu