Studiedag

Hellu alla:)
Idag hade vi studidag:) Asskönt. Åkte upp till stallet för att släppa ut med Bella och rida lite;)
Det gick super att släppa ut alla. Red runt bjällbrunna. Kuligt Collan var bara lite rädd för saker idag:P Hon var lite halvmjuk så det gick ganska lätt att få henne i en hyfsad form stundtals. När vi går på vägen tillbaka till stallet ser jag att Wendolin
inte stog i hagen utan vid stallet. Jag bara: Vad gör Wendolin där hallå!?
Bella: Om du tar Hella och Colleen så går jag och hämtar honom.
Bella gick och hämta honom och där stog jag med två hästar. Jag släppte in båda i hagen direkt. Staketet till hagen där Wendo står vär iaf inte sprängt så han hade antagligen hoppat över:P
Fick sen skjuts hem av Bella:D Tack!
Kom och tänka på Beck i tisdags.
Vi pratade om melodifestivalen i stallet och om Salems låt.
Becka: Det var ju bäst när han Björn Borg kom in och började spela piano!
Jag: Björn Borg Becka?
Becka: Jaa ved heter han då? Det är ju det som står på väskorna!
Jag: Björn Gustavsson! Det som står på väskorna är en tennislegend.
Becka: Jaha!'
Knäpp är hon ibland:P

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu