24 januari Romme!

Hellu! Förlåt för den dåliga uppdateringen har haft väldigt mkt att göra,menmen nu är jag igång igen iaf:D
Har varit i Romme nu i 3 dar. Kuligaste vare. Hade ju bara åkt skidor en gång innan så jag lärde mig massor med nya saker.
Vi åkte dit med Familjen Klint. Roligt värre att sitta i en bil i typ fyra timmar. Vaknade vid fem nån gång och satte bara på mig lite kläder innan jag satt i bilen. När vi nästan var framme hoppade det ut 2 renar framför Klintarnas bil. Både jag och Clara skrek i kör:VAA ÄRE RENAR!!?? sen ringde pappas mobil som vanligt._.
aja sen blev det åkta skidor hela dan från 9-15. Skitkul!! Var ju typ ensamma så jag behövde inte bry mig om nåra andra åkare. Sen åkte vi till hotellet och badade i poolen. Det var svinkallt i vattnet. Jag bastade mest men Clara och Elin badade typ hela tiden:P
Kände bara för att slänga ut ett pix på mig mitt iallt:P
Var där borta i tre dar och det räckte väl! Man var helt död i benen. Aja det får bli ett kortis inlägg idag men skriver mer imorron.
Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu