10 januari-Handbollscup

Idag blev det lite handbollscup i Finspång. Kom dit men tjejerna förlora så då fick vi åka hem igen. Laget dom mötte var jättebra så dom förlorade ju inte mot ett dåligt lag. Dom förlora med 9-5 så det var ju inte så stor målskillnad. Kulkul:)
Träffade även några gamla handbollskompisar. Kul vare iaf.
Man blir ju så trött när man är i en handbollshall halva/hela dan. Visselpipor överallt.
Clara åkte ut på två minuter efter 2 gula kort.
Fick sen pallra mig till stallet med mamma. Sen lurade hon ut min i spåret och gick typ asalänge:P
Det var min lilla dag:P Nu blire städa ut julen och fixa lite ett steg närmre sommarn:D<3

Kramiz


      
Kommentarer
Postat av: Sanna

vad bra :D

2010-01-10 @ 20:12:01
URL: http://sannasharks.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag tycker att din blogg är jätte bra och det var kul att träffa dig igen eftersom det var ett tag sedan!!:) Längtar jätte mycket tills imorgon,kan knappt vänta!!! Som sagt det var kul att se igen,pussis och kramis fran emelie:)!!!

2010-01-14 @ 20:35:55
Postat av: Ebba

Tack Emelie:D Det var kul att se dig meed:) Förlåt att svaret kommer så sent men fortsätt läs:)!

2010-03-12 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu