Om mig själv!

Hellu!

Tänkte berätta lite om mig själv.
Jag heter Ebba Ohlin och är 13 år. Jag bor i Norrköping med min familj och en liten hund.
Mitt största intresse är hästar och ridning. Och det har det varit i hela mitt liv.
Just nu tar jag hand om 2 hästar. Poppe och Hamlet. Har även spelat handboll ett tag men slutade för ca 2 år sedan pga att hästarna tog för mycket tid.
Går i Musikklass på Navestadsskolan. Det är något jag inte kommer att ångra! Älskar klassen och vi är ett bra team. Musik är även en stor del av mitt liv.
Och när jag inte är i skolan så är jag i stallet. Har tyvärr inte så mycket tid för kompisar då hästarna tar så pass mycket tid. Så skolan är typ det bästa som finns för då får man träffa massa kompisar. Men det mesta av kompisarna är i stallet.
Det bästa som finns i mitt liv är hästarna och familjen men hästarna går oftast i första hand.

Det var lite om mig :)


Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu