Hoppclinic

Hellu!

Idag har jag varit iväg heela fömiddagen. Först var vi iväg i Linköping. Till Hööks, Biltema och Ikea.

På Biltema handlade vi:

* Tape
* Låsspray
* Vantar
* Braständare


På hööks handlade vi:

* Rutiga helskodda ridbyxor från Horsehead
* Stövelstrumpor 2-pack från CRW
* Ett reflextäcke till Herta

Sedan beställde vi även ett par ridtövlar från CRW.

På Ikea handlade vi massa saker.

Sen lämnade vi mamma och begav oss till Granngården och handlade hundmat. Sen till City Grossoch handlade nötter tuggummi och bröd.
Jag hoppas att ridstövlarna kommer snart.

Sen åkte jag till stallet för att gå på hoppclinic. Maria-Kasper, Karin-Noak och Lotta-Ragnar red och Cissi pratade. Vi pratade omk vilka fel man kan göra som ryttare och även minilite om avstånd och språnget i sig. Det var kul men attans så kallt det blev! Mina tår frös till is! Sen fick jag skjuts hem av Johanna och nu sitter jag här.

Får bli dagens inlägg.

Kramiz
Kommentarer
Postat av: Cassii

Ooh, är det såna ridstövlar som jag har? :D <3

De är döösköna att rida i, men jag kan inte gå runt för mkt i dem, då får jag skoskav ;P

2011-01-01 @ 22:28:48
URL: http://hoppnisssarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu