Torsdag!<3

Hellu!
Idag blev det Finspångs badhus med Frida, Clara, Mamma och Elin. Kuligast vare faktiskt. Vi åkte massa ruchkana och gjorde vågor:)
Sen bar det av till stallet för att hoppträna för Matilda Petterson. Gjorde mat och allt både till Colleen och Brio.
Red iväg vid tio över fyra. Vi tränade mycket på bågar och svåra vägar. Hoppade en vattenmatta. Hon tittade på den och tänkte inte hoppa men jag smackade på och klämde åt med benen. Då hoppade hon:) Hon var jättepigg och väldigt duktig. Min lilla hoppeponny:) Vi hoppade en oxer på 90 som högst idag. Det var helt okej. Hon hoppar så bra när hon hoppar 90. Hon välver asfint med ryggen och hoppar mig nästan ur sadeln. Hon är fantastisk. Första gången flög jag mer än vad jag gjorde andra gången vi hoppade det hindret. Matilda sa att jag hade en bra känsla och det var kul att höra:)
Bild på finaste ponnyn!
Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu