Sjuk igen:(

Hellu! Nu var det 2 veckor sen senast och jag får faktist ta att skärpa mig! Jag är magsjuk igen. Förra månaden var jag oxå magsjuk. Men jag är frisk nu i alla fall. Det är skönt att inte bara ha toan som vän. Jag ghar också lyckats ramla av två gånger på två veckor. Det är duktigt:P Nu får jag väl baka tårta. Fast det blir bara en gång för båda gångerna och sen har jag massa andra tårtor att baka också. Det blir kuligt.
Påskafton spenderades hemma det här året. Det var skönt men på kvällen satte magsjukan igång så jag fick inte behålla nåt. Vi behöver ju inte gå in på några detaljer.
Min plan för det resterande påsklovet:
Tisdag: Colleen och påskäggsjakt i Hageby:D
Onsdag: Coll och ridning på Hageby
Torsdag: Kanske åka till Linköping och bada:D
Fredag: Coll
Lördag: Kalle:D<3
Söndag: Coll
Vi får se om det händer nåt mera kul. Red med Frida i lördags. Helt suveränt mysigt. Red i skogen och tog lite kort. Ska se om jag kan få över dom på datorn.
Om ni vill göra nåt så får ni gärna höra av er:D
Fick en ny cykel också. Fick den på skärtorsdagen. Den är jätteskön faktiskt.
Fast det är en annan sadel som är mycket skönare.
Kramiz
Kommentarer
Postat av: Cornelia

Har typ en sån cyckel... fick den för typ 2 dar sen! ;)

2010-04-22 @ 19:32:22
URL: http://hejhoppcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu