KIEL!<3

Hellu! Precis hemkommen från Kiel. Åkte en kryssning från Götet till Kiel och var en heldag i Kiel. Kuligt! Mina morbröder och kussar var med. Har 4 kusiner på mammas sida. En på 12, en på 10, en på 5 och en på 4:) Casper, Ellen, Olle och Tuva. Tuva är mest med mig och jag är som hennes lillmamma:P Skönt att komma bort från skolan lite oxå faktiskt.
Dag 1: Åkte buss från Norrköping ner till Götet. Stannade och åt och fikade lite på vägen. Där vi fikade var det en liten lekpark som vi var i jag och kussarna. Jag, Casper och Olle gungade på en gungbräda med fjädring. Jag ramlade av:P Klantigt. Väl ombord på båten åt vi buffé och jag och Ellen drogade rån! Kuligt! Sova tidigt för jag var supermegatrött. Sov i överslafen:)
Dag 2: Vaknade av att Clara klagade på att hon mådde dåligt och att mamma, pappa och Clara pratade väldigt högt så därför kunde jag inte sova._.
Åt lite frulle innan det bar iväg till CITTI i Kiel. Det är ett stort varuhus i Kiel. Vi åkte med bussen dit och Tuva hade bestämt att hon skulle sitta bredvid mig. Handlade lite där och sen blev den Donken med barnen. Vi fick äta där själva för föräldrarna skulle inte äta där. Åt lite gick på toa med dom minsta. Sen skulle vi hitta föräldrarna som satt på torget. Tuva var så trött så jag var tvungen att bära henne. När vi hittade dom skulle vi och köpa glass. Vi skulle hitta nån kiosk eller nåt så vi kunde köpa GB glass. Vi gick in i nåt köpcentrum och åkte lite rulltrappa för vi hitta inte nån kiosk där. Då gick vi tillbaka till Donken och köpte glass. När vi hade ätit glassen gick jag, Tuva, Olle, Jenny, Mamma, Ellen, Pappa och Annika till Deichmann sko och handlade skor. Hittade två par fina skor. Sen gick jag, Tuva, Olle, Jenny och Ellen tillbaks till båten. Jag och Ellen fixade våra naglar och sen blev jag sminkad.
Dag 3: Hemresa och godisutdelning på bussen.
Det får räcka. Det var lite kortfattat men men! Ni vet i alla fall vad jag gjorde:)
Kramizzz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu