Fredas myyys!<3

Hellu!
Idag är det fredag! Och det betyder Talang och fredagsmyys:)
Men innan det red jag och Frida i skogen. Efter typ halva vägen bytte vi så att Frida red Colleen och jag red Brio. Det var första gången som Frida red på Coll. Hon tyckte att hon var jätteskön att sitta på och mysig. Dte var kuligt. Efter ridturen fikade vi och mockade och fixade.

När vi kom hem från stallet städade jag lite på mitt rum. Applåder till mig! Sen kom Frida och vi bakade nougatrutor. Dom blev alldeles för kladdiga så dom blev lite misslyckade:P

Sen började vi se Love actually men Frida behövde gå hem efter typ en halvtimme så då såg jag färdigt den. I morgon kommer Kalle, Clara och Hampus och vi ska se på lite film. Det kommer bli kuligt.

Kramizz
Kommentarer
Postat av: clara

heheh kuligt<3333

2010-04-13 @ 18:42:53
URL: http://www.mhcolm.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Sv: Va kul! :D Jag älskar Indien, har varit där 2 gånger och då var jag båda gångerna i Goa :)

2010-04-15 @ 16:22:35
URL: http://emaapemma.blogg.sese
Postat av: Emma

Sv: En gång var vi i Norra Goa och en gång i Södra, vet inte vad ställena mer detaljerat hette. Men första gången vi var där så bodde vi på hotellet som är med i filmen "Bangkok Hilton" ;P

2010-04-18 @ 19:25:50
URL: http://emaapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu