These are my confessions!

1: Jag gillar att ha koll på saker.
2: Hamlet räddade mitt liv.
3: Jag har alltid gillat skolan
4: Jag kan inte komma ihåg ett liv utan hästarna
5: När vi vann DM grät jag som ett litet barn och jag kunde inte tro att det var sant.
6: DM:et är min enda lokala placering, ever.
7: Jag hatar fötter och tycker att dom är vidriga.
8: Jag gillar att vara självständig och inte förlita sig på andra.
9: Jag har ofta beslutsångest och kan aldrig bestämma mig.
10: Jag har nog världens bästa vänner som orkar stå ut med mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu