Önskeinlägg

Gud vad kul! Ett till!

Den här gången var det Malin som frågade om jag kunde slänga ut en bildbomb från tävlingar och så när jag var lite mindre :)
Och visst kan jag det!


 
På dom här två bilderna ovan ser ni mig och Rex. Min första lokala 2008 :)



På dom här bilderna ser ni mig och Björkös Tuffa Viktor. Jag har fler bilder men jag kunde inte spara dom :( Här rider vi i alla fall DM på NORF.




Här får ni tre bilder från en pay&jump på Lilla Hageby. Jag rider här på Hagens Colleen.


En miiini bild på mig och Corban när vi tävlar ponnygalopp, fast bara på skoj på klubben men vi vann :D





Ovan ser ni mig och Hagens Colleen på Connemara riks, ridklass 2009 har jag för mig


Här är senaste tävlingen. Jag och Corban 2010 har jag för mig :)

Hoppas du blev nöjd :)
Kommentarer
Postat av: malin

japp

2011-09-04 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu