HalliHallå!

Hellu!

Måndagen var underbar! Gick på promme med världens bäste Frida efter att ha "dissat" mig i söndags. Men som alltid; Frida är förlåten!
Bästa hon! Hon kan liksom göra den mest tråkiga dag helt underbar bara för att hon är så bra!

Ahopp, nu blir det Kolmården om ett tag, vet inte om jag är så taggad på det men, men.

Åh ajusste! Har ni sett Jag saknar dig? I sånt fall har ni hört AiluCrash! Dom är så sjukt bra så ni kan ju gå in och lyssna även fast ni inte har sett filmen ;)

Här är en av de bättre låtarna! Enjoy!
Kommentarer
Postat av: 300

Jag vet vem den skyldige är :D

2011-09-28 @ 15:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu