Skriver av mig lite

Nu skriver jag ett sånt här tönt-inlägg igen. Men jag vill bara att du ska veta.
Frida Linder, SKAFFA KÖRKORT!
Haha nej, men nu ska jag inte vara sån. För även fast du inte skulle ha körkort eller annat så vet jag att du skulle komma och rädda mig om jag var illa ute. Det vet jag, för du är bäst.
Du stöttar mig i alla lägen och för en gångs skull så hade dun rätt. Du sa att det skulle ordna sig. Och det gjorde det. Sen att vissa saker du säger inte är sant, det är ju en annan sak, men saken är den att du säger rätt saker vid rätt tillfälle även fast jag inte vill inse det!
Det jag vill säga är att jag ställer upp för dig oxå Frida! Råkar du illa ut, råkar jag oxå illa ut, för då kämpar vi tillsammans!
DU ÄR BÄST ÄVEN FAST DU INTE VILL/KAN GÅ UT OCH PROMMA! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu