Skrittur i kylan

Skrittade på plutten med Hillevi idag. På med alla fyrahundrafemtioelva reflexer och en pannlampa så var man redo! Glämde dock att sätta på mig mina vantar så mina fingrar domnade bort lite, hehe...
Vi skrittade ett tag och hästarna var lite töntiga ibland men Hamlet skötte sig prima!
Han fick smaka morotspelletsarna idag oxå. De var superuppskattade och han vill bara ha fler! Sötis <3

Ska dressyrträna för Linda Melin på söndag. Är sjuuukt nervös för vad hon kommer att sga om oss och jag hoppas att hon inte blir för arg när hon ser hur sugigt jag rider...

Nu blir det lite böda camping och mysa framför tv:n :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu