Sego dag!

Dagen idag har varit allmänt seg och nervig. Började med att se Love Actually, som jag förövrigt sett 1 miljard gånger och jag tycker väl att den är sådär.
Film blir man ju inte så mycket piggare av heller!
Sen blev det ju lite träning med Carina. Hon var faktiskt ganska glad där ett tga! Ganska ovanligt om ni frågar mig. Hoppades innerligt att jag skulle slippa sjunga i musiksalen och det fick jag! Yees!

Lunch för att sedan ta spårisen till hemgården.
det var då nervösitetn nådde sin topp! Herregiud asså, fast jag var ändå mer lugn än innan. Övade lite igen för att sedan bli upptvingad och sjunga. Ville ju vänta så att Carina inte kunde komma och flika in massa onödiga saker, men det funkade och jag fick bara bra kritik vilket jag inte fick igår så det känes ändå bra.
Dock gorde jag bort mig och jag tyckte inte att det gick bra. Kändes som jga pajade hela tiden och jag har ett svagt minne av att jag kom in för lågt men det var väl antagligen inget som märktes.

Åkte sedan hem med massa nerver kvar och pluggade genetik och åkte upp till stallet alldeles för sent för möte med några stalltjejor. Vi kom fram till mycket bra saker oich jag hoppas det kommer att gå att genomföra för då kommer det att äga!
Åkte hem ganska fort och pluggade matte -.- bara lite kavr nu och det tar emot! Suck! Jag vill vara färdig! Är bara färdig med SO:n och det var bara mega lite så det känns ju sissådär men jag pluggar på i morron och gör mitt bästa! Det är ju även tyskaprov i morron så nu ska jag plugga på och äga i morron!

Kommentarer
Postat av: 300

snygggggggggg bild

2011-11-10 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu