Halloweenhoppning!

Dagen idag bestod ju då av Halloweenhoppning. Jag agerade banchef och framridningsansvarig.
Det flöt på bra trots lite missförstånd och lite annat.
Barnen var jätteduktiga på att klä ut sig och vi lyckades till slut utse en vinnare i våran maskerad. Det var svårt för alla var väldigt fina, vissa mer än andra, men så är det ju alltid.

Jag var väl dock inte världens bästa banchef. Jag tappade bort m ig lite och glömde bort att det skulle höjas nån gång och typ råkade stå i vägen och klantade mig allmänt. Summering: Jag är en sugig banchef :)

Hamlet fick vara med och gå en bombana så ahn stod inte helt idag. Det avr några "hinder" på typ 30 cm och dom hoppade han som dom vore 1.70 liksom! Han är så sööt!

Lite osammanhängande text, men det är så det får bli! Skriver om när jajg hoppade för typ en vecka sen senare, men det är nästa problem :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu