Dåligt samvete

Åh! Har så dåligt samvete just nu! Skulle ju lämna in mitt tyska förhör i morron men jag har fortfarande inte gjort det och jag kan det inte och jag mår så dåligt över att tyskan ligger och hänger liksom.
Jag är inne i en period och jag är sååå skoltrött. Alla mina ämnen blir lidande och jag klarar det inte! Tyskan märks det mest på eftersom jag inte kan vad jag ska kunna, eller jag kan det halvdant och det nöjer jag mig ju inte med. Jag får väl försöka göra förhöret i morron och hoppas på att det går bra på första delen av tyska provet i morron.
Grejen är ju den att jag vill prestera på topp, men när jag inte gör det bryter jag ihop och kan inte koncentrera mig på det som var bra eller det som kommer efter. Blir så besviken på mig själv när jag inte kan men motiveringen finns inte just nu och det är väl det som saknas!
Ge mig nåt intressant eller nåt annat att tänka på! Ge mig mitt liv tillbaka era jävlar!


Alla tips godkännes! Vill inte sluta som något jag inte är!


Känner mig vääldigt såhär nu!
Kommentarer
Postat av: Cassii

Du kan komma och leka med mig, så slipper båda tänka på skolan! :D<3 sjuukt trött på den jag med -.-

2011-11-09 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu