Dag 7

En sak som aldrig får hända

Det är massa saker som inte får hända. Alla mina nära får inte dö. Inte jag heller. Men de får inte göra det. Om t.ex Frida skulle dö vet inte jag vad jag skulle göra, ärligt talat. Döden är en sådan jobbig sak och det önskar jag ingen! Vare sig djur eller människor.

Jag vill heller aldrig bli utsatt för något jag inte vill. Jag vill hellr inte se någon annan bli utsatt eller må dåligt.

Det är som sagt massa saker som absolut inte får hända.

Förlora Hamlet skulle ju aldrig funka. Mitt liv skulle rasa samman. Jag har ju redan förlorat en del och jag vill inte förlora resten. När Rex åkte fanns han kvar och stöttade och jag vill verkligen inte förlora min fina <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu