Dag 5

Min klädstil, både inom och utanför hästvärlden

Jag har ingen riktig klädstil, tror jag inte, men jag är noga med att allt ska matcha. Det är så jobbigt när man inte matchar, det blir inte bra då.
jAg tycker om att gå i det som för dagen känns bra, därför kan jag inte lägga fram kläder dagen innan...
Jag kommer troligen bli sur för att jag valde just de där ridbyxorna, för jag ska ha dom på onsdag också så det kommer jga blir lite trött över, antagligen för att jag inte alls känner för de byxorna just då.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu