MUUUUSSSSSSEEEEEEE!!!!!

Kan inte sluta lyssna på Muse. Jag tror att det kan vara Fridas fel faktiskt. Men dom är ju så himla bra!

The Resistance albumet är avklarat och nu spelas Absolution för fullt.

Nu ska jag faktisk ta och plugga lite så jag kan gå hem efter lunch dom sista dagarna. Skulle vara feeett skönt faktiskt. Slippa sitta i skolan och veta att den bara är typ två dagar kvar. Men det är inte så mycket kvar. Typ 1,5 matteläxor kvar och Patties bok kvar. Fettt skönt. Men det är lite kvar på Patties bok också så jag hinner i alla fall :)

 
Ska ju till frissan på lördag och jag har varit inne på Emma Watsons frisyr ett tag nu. Jag tänker nog ta med bilden och visa frissan och se om det går att genomföra. Jag är ju så himla trött på mitt hår just nu så det skulle vara skönt att slippa det.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu