Önskeinlägg

Ett önskeinlägg har kommit in. Hur ser din drömhäst ut.

Jag har ingen direkt drömhäst utan jag kör på vad som känns bra. Klickar man direkt så är det väl min drömhäst och jag har inget speciellt utseende direkt. Utan som sagt jag kör på.

Det kanske skulle dyka upp en häst, som egentligen inte alls skulle falla mig i smaken i vanliga fall men som det klickar med och jag känner att det skulle unka tillsammans med.


Även fast jag skulle ha en riktig drömhäst och ajg skulle itta den är det inte säkert att vi passar ihop och då kommer jag bara bli besviken.

Så det är bäst att inte ha för mycket förhoppningar.

Det är i alla fall min åskit! :)


 Pegasus, en drömhäst för många!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu