Ge mig en spanjoor!








Kan inte sluta sjunga!!!


Arriba! Jag dansar aldrig nykter på ett sjavigt stadshotell En regnig torsdagskväll Med Janne eller Kjell Där har man slarvat bort den gnutta stil som en gång fanns Ingen elegans En sorglig parningsdans En kylmontör som trampar på min tå Så groggad att han inte ens kan stå Jag vill ha en sofistikerad herre De är dessvärre Färre än man tror Var finns han som är stilig och belevad Och passionerad Ge mig en spanjor Ja må jag leva, ge mig en spanjor Arriba! Och var finns det en karl som tinar upp mitt frusna blod Som för mig till sitt bord Och viskar vackra ord Här sitter de och flörtar med en billig servitris På amatörers vis Succé naturligtvis Var finner jag en äkta gentleman Här samlas de som vill men inte kan Jag vill ha en sofistikerad herre De är dessvärre Färre än man tror Var finns han som är stilig och belevad Och passionerad Ge mig en spanjor Ja må jag leva, ge mig en spanjor Men här finns ingen matador Hola, una grande sangría, por favor Jag vill ha en sofistikerad herre De är dessvärre Färre än man tror Var finns han som är stilig och belevad Och passionerad Ge mig en spanjor Jag vill ha en sofistikerad herre De är dessvärre Färre än man tror Var finns han som är stilig och belevad Och passionerad Ge mig en spanjor Ja må jag leva, ge mig en spanjor Ja må jag leva, ge mig en spanjor Olé!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu