Dagens ridpass

Red på Måns. I början var han ganska tjafsig och ville inte alls. Galopperade honom et tag och sedan blev han bättre.

Var tvungen att jobba sidorna väldigt mycket. Ganska stel fast ändå inte. Svårt att förklara.

Jag känner även själv att där han sitter fast sitter jag fast med. Jag få jätteont i handen! Det är lite jobbigt.

Gjorde öppna och lite förvändgalopp. Öppnan gick bra tills han fattade att vi skulle fatta galopp i slutet av långsida. Då blev han stretig och öve tygeln när han innan hade börjat slappna av. Det var bara att jobba på.

Han blev jättefin i slutet och det är jag nöjd med.

Det gick ändå ganska bra med jag hade kunnat rida bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu