Heartbreak Hotel

Taddäh klev in igenom dörren med familj
Rally, Mr.Johnsson VS. Noah, 1,5 år.
Vinnare?
Noah på WO
Toalettrulle krig med Benjamin och Chatas kommentar "vem lyssnar på cd-skivor idag?" gjorde min dag.
Godis, VÄNNER, och FM. Duger som fredagkväll.
Imorgon, samma dag som min gamla fader fyller 28 igen, gör Miss.Ohlin comeback.
Jag får lov att tacka för mig. Det har varit kul att blogga lite, och vem vet, kanske får jag göra mer inhopp eller rent av skaffar mig en egen.
Bara gud vet.

Jag hoppas att Miss.Ohlin fortsätter hålla mitt riktiga namn för sig själv. Jag har öppnat mig på ett sätt jag inte trodde var möjligt och hemligheter har kommit ut...
En av världens vackraste låtar får avsluta detta.
Tack för mig.
http://www.youtube.com/watch?v=QbN0g8-zbdY
Mr.Johnsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu