Massa utlästa böcker!

Under resan har jag läst massor med underbara böcker, majoriteten på engelska. Tänkte säga lite vad jag tyckte om böckerna :)


Bok 1:

The Notebook-Nicholas Sparks

En helt underbar bok! Absolut värd att läsa! Läste den här på engelska och jga vet faktiskt inte om det finns en översättning på svenska! En helt underbar bok om förbjuden kärlek!



Bok nr 2:

The lucky one-Nicholas Sparks

Ännu en kärleksroman. Helt underbar! Ska även den här bli film med Zac Efron som huvudkaraktären Logan. Även den här på engelska och såå läsvärd!




Bok nr 3:

Water for elephants-Sara Gruen

Som alla vet är den här även den film. Nästan ännu underbarare som bok. Jag älskar den! Om ni inte orkar läsa ska ni deffinitivt se filmen! Men boken är nog bättre! Läste även den här på engelska!



Bok nr 4:

The Vampire Diaries bok 1&2-L.J Smith

Jag läste Uppvaknandet och Kampen som är de två första delarna i serien. Jag läste ut den på en dag och jag älskade dom! Nu måste jag bara köpa resten! Läsvärda. Läste dom här på svenska.




Där fick ni böckerna jag läste. Jag läste även ut en självbiografi nu för några dagar sen. Kjell-Kjell Eriksson. Läsvärd om mobbing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu