Lite boktips i sommarvärmen!

Eftersom väderet inte har varit på topp de senaste dagarna slänger jag in lite boktips här!

Alla öcker av Katarina von Bredow, underbar människa som skriver underbara böcker, perfekta för att läsa nu på sommaren. De är lagom långa, lagom svåra att komma in i och de känns personliga, på nått sätt ;)

Alla böcker av Stephenie Meyer. Hon skriver med sån känsla, man slukas av hennes böcker och ajfg kan i alla fall inte sluta läsa när jag väl börjat ;)

När jag var liten älskade jag att läs böckerna om Miranda! Det är ingen mindre än Kerstin Sundh som har skrivet böckerna om henne och hennes liv.



Det var allt för nu, Ebba kommer hem snart! :D På måndag, dock så kommer hon nog inet blogga förens tisdag eftermiddag, sånt som märks! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu