Harry Potter! Mitt i natten!

Var och såg premiären av HP igår. Klockan 23.59.
Jag ska inte avslöja något men jag hade tårar i ögonen, från början till slut. Att se hela filmen helt suuddigt kan nog bero på lite separationsångest. Men även fast jag inte är någon inbiten HP fan så är det ändå lite jobbigt, fast ändå lite skönt. Det är blandade känslor helt enkelt. Skönt, fast ändå tråkigt.
Det är ju klart att man vill se Dan, Emma och Rupert en gång till, men dom har ju blivit för gamla helt enkelt. HP har fått ett bra slut som alla kan vara nöjda med.

WE LOVE YOU GUYS!

Kommentarer
Postat av: ☮ yasmine

Det ska ju komma en fortsättning, fast inte just harry potter blabla. Typ deras barn :D Hon har skrivit boken och givit den till 5 stycken som fått läsa den, dem som läst den försöker övertala henne om att låta den göras till film. (TROR JAG) haha :)

2011-07-17 @ 11:32:37
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu