TAKE ME TO THE SUN

USCH, blir så irriterad på att det inte funkar! Har försökt skriva två gåner, men icke...

Idag väntas solsidan, underbar humor och en alltid lika bra avslutning på söndagen! Underbara, söta, rara lilla Alex, Anna och Ove! Felix Herngren, skönaste, som jag har sett live i kolmårdens djurpark. STORT!

Så förbereder mig på att limma fast mig i soffan med något gott, men tills dess tror jag att jag värmer upp med ett ONE TREE HILL avsnitt! (Ja, jag är sjukligt beroende av tv, tv-såpor och film. Varför? Kanske för att jag gillar att låta mig tas med till världar som inte finns, underbara fantasivärldar där allt är så förutsägbart...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu