söndag är ledighetens dag

Det är Frida igen och kommer att vara det ett par få dagar framöver, håll till godo! :)
Föresten menar jag precis vad jag säger med rubriken; det är söndag, vilket innbär att jag tänker slappa. Vad nu? Det är ju söndag - det är ju stepp på friskis och svettis? Jo, det trodde jag med faktiskt! Men det var visst inställd? I varje fall, fanns den inte och boka. Så det så, Ebba! Jag smiter inte om du trodde det! Men vad ska man göra?

Så, istället har jag än sålänge ägnat dagen åt att göra lite individuella val tills 2:an. (Går på kungsgårdsgymnasiet för er som undrar). Och jag vettetusan hur det blev egentligen... (!) Det enda jag valde var bra och nyttigt var nog Samhäll B och affärsjuridik. Läckert! Tänkte nästan välja blomsterbindning och körsång, meeeeeeeeen, det ångrade mig i sista stund!

Ebba, hur har du det i Romme? Inga brutna ben än sålänge? Hope so!
Föresten så vet jag inte hur bra bruden är på skidor, förmodligen lika bra som hon är på allt annat! Med andra ord - kass. Borde jag kanske ge ett exempel?
Okej. Här kommer bevis på hur kass Ebba Ohlin är på att fotografera.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu