Önskeinlägg

Hellu!

Efter förfrågan så tänkte jag skriva lite om dom som är i stallet och mina närmaste vänner.

Vi börjar med dom i stallet.

Jag rider och har min medryttarhäst Poppe på Hageby Ridskola i Norrköping. Där finns 4 ridlärare och massvis med skötare och faddrar. Alla är supertrevliga och snälla.
Det är ridläraren Karins häst jag tar hand om och rider ca 2 ggr i veckan.
Jag sköter även en ridskolehäst som heter Hamlet. Det är en tjej till som sköter honom och hon heter Gabriella.

Mina närmsta vänner då.

1: Mikaela Holgersson

Hon är en av mina nyfunna vänner. Började i min klass nu till 7:an men det känns som att hon gått med oss längre.
Det som är bra med Mickis är att vi kan prata om allt! Om mina problem hennes problem och allt helt enkelt!
Det som är mindre bra är att hon kan verkligen prata ihjäl en! Herregud!

2: Frida Linder

Har känt varandra ett tag och vi gör det mesta tillsammans. det är lätt eftersom vi har samma intresse. Jag ser Linder som en storasyster som jag aldrig kommer att få och jag älskar henne!
Det som är bra är att hon behandlar mig inte annorlunda bara för att jag är 3 år yngre än henne utan hon behandar mig som en i hennes egen ålder. Hon är megaunderbar och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne!
Det som är mindre bra är att hon är äldre och vi inte ses så mycket. Hon är inte skötare längre heller så det är också inte så bra.

Det kommer ett längre inlägg om min bästa vän senare men det var ett snabbt ihopplock!
Hoppas ni tycker det blir bra!

Kramiz
Kommentarer
Postat av: mickis

vaa snällt <333

hahaha hade ingen aning om att jag kunde göra det :p

2011-01-03 @ 14:52:27
Postat av: Annika Bergsten-Nilsson

Hej!

Såg att du känner Mikaela Holgersson. Jag har hittat ett busskort som gäller till juni 2012 som har hennes namn på. Kan du hjälpa mig komma i kontakt med henne om det nu är rätt tjej.

M v h

Annika

0705-240737

2012-02-15 @ 13:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu